arirangg Kızlar BAT bugün ya da yarın ama hiç adet belirtisi yok. Birkaç gündür ara ara vurup çıkıyordu. Şu an o da yok.
arirangg Yenianne66 Aa nasıl olur. Canım kan verme imkanın var mıydı? En net öyle anlaşılır. Geç döllenöe vs de olabilir
Yenianne66 arirangg yok maalesef merkezde değilim ama ne bilim olsa çıkardı diyorum normalde gecikme yaşamam bu kadar geçen ay hatta ikin gün erken oldum gecikmiştir diyorum
Gmzkahraman Ayy kızlar benim de bat 16 beraber bekleyelim 🙈 heyecanlıyım çok zor tutuyorum test yapmamak için ama kararlıyım geçmesini bekleyeceğim regl olmazsam😁
arirangg Gmzkahraman Aynen canım bekle. Sonra psikolojimiz bozuluyor. Benim de adet günüm bugündü olmadım çok şükür. Yarın kan vermeye gidicem