Deletedmom_85 doktor bana basıt aşılama yontemlerı ıle tutacagını soyledı , cok emın konuştu , yanı sımdılık o ılac kullanımı vs bu tur olayların ıcıne gırmek ıstemıyorum korkuyorum kendımı o modda hıssetmıyorum . ama artık normal yol ıle olacagı düşüncesınden cok uzaklaştım :((