arirangg aysegulka01 Canım evde yapmamamın sebebi şu. Ben 14 Eylülde kürtaj oldum. Geçen gün kan verdim. Beta değerim hala sıfırlanmamış. Evde test yaptığımda çift çizgi görsem bile eski beta mı yeni mi emin olamam. Kan verirsem arttığını gördüğüm için daha iyi anlarım.
_peritozu aysegulka01 bu hesabı nasıl yapıyoruz adet başlamasından itibaren 11.gün mü yoksa bitiminden sonra mıdır
42deniz- arirangg bugün kan verdim beta adetimi bekleyemedim yarın belli olcak inşallah vardır dua edin
arirangg 42deniz- Sağlık ocağında mı verdin canım. E nabıza yarın düşer ama bugğn akşam 4, 4.30 gibi doktorun ekranına da düşüyor. Arayıp öğrenebilirsin canım
Ayezhanim Ben elendim kizkar dün çatlatma ignesinin 12. Gününde kan verdim ve sonuç ikiden küçük çıktı benimki negatif edeti bekliyorum klomen inşallah kist oluşturmamistir
Deletedmom_85 Ayezhanim ya😔 olsun canım diğer ay inşallah bu ay sende mi ilk defs kullandın? Femara daha iyi diyorlar onu denesene doktora söyle
Ayezhanim Deletedmom_85 öyle yapicam artık canım olmadı malesef inşallah kist olmamıştır bakalım .Evet canım ilk çatlatma ignemdi
Deletedmom_85 Ayezhanim benimde olmayacak gibi hissediyorum nedense. Nasipte yoksa Allah bu ay bize bir evlat nasip etmeyecekse isterse 30 yumurta gelişsin boş 🫤 benimde pek ümidim yok belirti falan da yok zaten
femme Deletedmom_85 ben kağıthanede oturuyorum taksımde çalışıyorum annemlerde beyoğlunda oyle 3 yer arasında gıt gelım :D sız :)