femme aynen Vallahi bende çok imreniyorum o insanlara. Benim kardeşim de öyle 2.ayda tuttu. Ama şöyle bir güzelliği var beklemenin. Sabrın sonunda bir şeyi kazanmak, elde etmek, nasip olması bence çok daha kıymetli ya. Keşke bu kadar beklemedeydik bizde şanslı olsaydık ama, diğer açıdan bakınca da bi tatlı geliyor Allah’ın izniyle kavuşursak🥲💙