Mirayhilal1 ben bugün Pendik medicaldeki doktoruma gittim eşim diyor orda yap doğumu içine orası daha çok sindi ben iki ayrı doktora gidiyordum oradaki doktorumu da çok seviyorum, eşim merkezdeki doktorumu çok seviyor ama merkez prime ekibine güvenmiyor açıkçası benim de içime medical daha çok sindi