Hycnlbklys çok cana yakın çok samimi çok içten bir doktor bence, ben yüzyıldayken hastane yönetiminde tanıdığımın tavsiyesi ile gitmiştim kendisine evlenmeden önce. Çok memnun kalmıştım ilgisi alakası konuşmasıyla her şeyinden o yüzden gebeliğimde de tercihim kendisi oldu çok memnunum çokta seviyorum doktorumuzu 😍😍♥️