Mirayhilal1 Ayseseray25 ne güzel doktor arayan arkadaşlara iyi bi tavsiye oldu ben çok araştırdım keşke o zaman bu uygulamaya denk gelseydim :)
Mervkhangrdzlvi Mirayhilal1 10 haftalık hamileyim Gebze yüzyıl semavi kurt hamıma gidiyorum çok memnunum
Ebru5819 Mervkhangrdzlvi bende gidiyorum ama cok fazla bir bilgisi yol gibi geldi normal rütin kontürolleri sağlıyor gibi sadece.
Nuray1 Yuzyil hastanesi seher hanıma gidiyordum bende ilk kızımı onda dogum yapmıştım ama şu an yok çiğdem hanıma gidiyorum memnunum Sibel hanıma da gittim arada hepsini geziyorum 😀
Mirayhilal1 Nuray1 seher hanım uzun zamandır tatildeymiş sanırım en son kontrolde konuşuyordu arkadaşlar:)
Esmakrds 2Meyve- bende Ceyhun ateşe gidiyorum. 36 haftalık olduk 🥰 Ceyhun beyden bende memnunum gerçekten
Nuray1 Mirayhilal1 valla öyle dediler kendisi de mesajlastigimizda sağlık sorunları falan dedi bilemiyorum Allah şifa versin öyleyse ama o donene kadar benim doğum gelebilir bakalım hayirlsii