didem-pilav merhabalar, doğurdunuz mu bilmiyorum 🤭 ben bir şey soracağım, koray beye gidiyorum çok memnunum zaten ama normal doğum yanlısı mı onu bilmiyorum, size bu konuda nasıl davrandı? Ve hiç 3d ile baktı mı bebişinize. Ben 16 haftalığım belki küçüktür diye bakmamıştır, heycandan sormayı da unuttuk ona 🤭