Emresra61 Valla Allah bunu bize dişilere vermiş.Ve bi tek kötü doğum senaryosu ve ağrıları duyanlar doğumda ağrı olduğunu biliyor.
Eveli gün bir belgesel izledim.Afrika’da ilk çocuğuna gebe bir kadın, hiç doğum korkusu yok. Çünkü kimse ona doğumda sancı olduğunu acı ağrı olduğunu söylememiş.Bilmiyor ve hiç dert etmiyordu.
Eşimin babannesi de, halaları da tüm doğumlarını sancı hissetmeden doğurmuşlar.Adet ağrısı gibiydi diyorlar.Annem ise uzun çekmiş sancıyı hep.Ananemin kimi doğumu 1 saatte kimisi 6-7 saatte olmuş sancılarla birlikte yani.
Hiçbiri de “napcaz doğum çok zor” diye düşünmemiş.Çünkü o zamanlar bunları çok konuşmak yoktu,dillendiren yoktu.
Bence çok dert etmemek lazım.O güç bizde var inan 😁 Her güzelliğin öncesinde elbet biraz zorluk yatar.