Emresra61 kuzum kendimi çok zorluyorum yürümem için, çünkü normal doğumdan korkuyorum ne kadar yürümek o kadar iyi mantığıyla bakıyorum olaya, tabii ki takdiri ilahi ama en azından elimden geleni yapıyorum. ayaklarımın altı acımıyor ya, senin ki niye acıyor