ghost35 Ağrılar 17 hafta gibi başladı bende.Zaten ortalama olara bir bebeğin leğen kemiklerinin dışına doğru çıkarak büyüyüp gelişmeye başlamasını haftaları buluyor.Haliyle göbeğin çıkması da yavaş yavaş anca başlıyor.
O ağrılar önceden sadece sabah oluyordu bende.Sonra step step ilerledi, arada yürürken oturup kalkarken başladı.
30 dan sonra hepten “kumandaya uzanayım mı yok uzanmayım boşver” şeklinde kıpırdamaktan vazgeçme durumuna döndü.
36+4 , son 10 gündür ağrılarım hiç dinmiyor sabit gece gündüz devam ediyor.
İyi haber; dayanamıcam dediğim her ağrıya dayandım üstelik haftalar ilerledikçe artmalarına rağmen.Sanırım bir şekilde atlatılıyor ☺️🤷🏻♀️