Bende 36. Haftamda çatı muayenesinden geçtim. 1cm açılmam çıktı. Şuan 37+3 herhangi bir doğum belirtisi yok 😅 muayene için korkulacak bişey gerçekten yok tamamen psikolojik bence yayılmış
bir duyum var çatı muayenesi çok kötü çok zor çok acıtıyor diye ama öyle değil. Derin nefes alıp kendimizi rahat bırakmalıyız zaten saniyelik bişey. Rabbim hepimize sağlıklı ve kolay doğum nasip etsin 🥰