Roromu76 Annesininportakali53 Aa pardon yanlış anladım ama sanmıyorum böyle bir risk olsa yapmazlardı rahat olun 🤗
Esragoren Annesininportakali53 38.haftamda yapıldı ve acıyor diyenlere aldırış etmeyin ben çok hasas biriyim ve çok canım acır en ufak biseyde kaç kere çatı muayenesi oldum ve hiç acımadı sadece kendinizi rahat bırakın amacım sizlere yardımcı olabilmek
Emotion07 Annesininportakali53 Dün yapıldı 37+1de sancıyla gitmiştim muayene etti 1 cm açılma varmış ve dün kahverengi akıntı geldi önemsemedim ama bugün kanlı geliyor endişelenmeye başladım 🙄