Kubra_6 68 le hamile kaldım şu an 15+1 haftada 72-73 arası gidiyorum. Şimdiden fazla aldım biliyorum ama iştahım açıldığı için yiyorum. İlk hamileliğimde yiyemediğim için şu an kiloyu dert etmiyorum. Yiyememek daha kötü bir durum çünkü. Sonrasında kilo Bi şekilde gidiyor zaten dert etmeyin siz de. Ki aldığınız kilo da çok fazla değil