Laayla Armgn taşıyo falan diyolar diğer bezler için karnına kadar çıkıyomuş dışkısı çocuğun😂 prima önerdi herkes ama bilemedim şimdi evet çok masrafa girdim prima da pahalı ama napayım en iyisi olsun diye diye fakir fukara kalcam
Armgn Laayla bakma benimde çevremde herkes Prima kullanıyor ama onlar hiç denemedi başka bez umuyorum ucuz bezden çok çok memnun kalırız Primayı aramayız 😄
terazimom- Armgn molfix aldm canım bakalım iyi yorumlar da okudum o yüzden aldm çok arastdm diyebilirim Gerci her bebegin cildi farkli oluyor deneye deneye en uygununu buluruz 😊
Armgn terazimom- bende Sleepy ile başlayayım diyorum ama onun şu pepesi beni sinir ediyor 😄😄 baktım Sleepy kötü molfix alırım bende deneyeceğim Prima en son ihtimal artık
Laayla Armgn benim görümcem denedi prima dışındakiler taşıyo dedi içe doğru katladık o zaman bile taşıyo dedi
ftmaozdmr Armgn yazarım demiştim bebeğim doğdu çok şükür evet kullanıyorum bir haftadır gayet memnunum 😊
Armgn ftmaozdmr analı babalı büyüsün canım bende dün 40lı Sleepy aldım bakalım deneyeceğim güle güle büyüt yavrunu ☺️
Bsra77 Laayla prima kullananlar çok koku yaptığını sızdırma çok yaptığını söylediler bide çok pahalı geliyor
Bsra77 Laayla evet bencede prima marka tabi ama bu forumda da okumuştum. Gerçi her bez her bebeğe olmuyor denemek gerek.
Fatmasnny Laayla içerisinde petrolatum, alkol, parafinium losyon var. Ciltte akne, ve gözenek tıkanmalarına sebep oluyormuş. İnstagram kullanıyorsanız mühendisinoğlu sayfasını inceleyin derim
CansuKrgeerAkar Laayla kullanım olarak belki ama içinde neler olduğu paketin üstünde yazıyor malesef en pahalı olunca en iyi olmuyo 🤷♀️ bizdeki anlayış bu
Muhammedamine Bende molfixte karar kıldım . Ama belediyenin verdiği hoşgeldin bebek kolisinde canbebe varmış yarın gidip o koliyi alıcam ilk onla başlıycam sanırım oda güzel bir bez
Alpbebek İlk zamanlar prima kullanıyordum çok memnundum. Çok pahalı olduğu için degistirmek istedim molfix aldım fakat sızdryo günde 2 kez kıyafet degistirmek zorunda kalıyorum
Fatmasnny Laayla içerisinde petrolatum, alkol, parafinium losyon var. Ciltte akne, ve gözenek tıkanmalarına sebep oluyormuş. İnstagram kullanıyorsanız mühendisinoğlu sayfasını inceleyin derim
Merve4303 _nihall ilk molfix aldim kizimda kizimin cildine iyi gelmedi ondan sonra sleepynin 2 numarasini almistim simdide 2 numarasini aldim sleepynin 8 adet fazla oldugu icin hemde hemen buyuyorlar surekli 1 numara buyugunu almistik kizimda
Bbdd Armgn sleepy almıştım ama bebegimde pişik sorunu oldu ve çok sızdırdı molfixe geçtim memnunum şuan