Armgn ikisini de alma derim cnm.. ben Prima premium care ile başladım içeriğinden ve taşma sorunlarından dolayı molfix aldım yapısı kağıt gibiydi değiştirdim.. Sonra Sleepy çok methedildiği için sleepy e geçtim çokta memnundum.. Ancak muhtemelen aşırı rağbet gördüğünden diye düşünüyorum kaliteyi resmen düşürdüler ve Bebeğim pişik oldu.. Şimdi yine tavsiye üzerine minies kullanıyorum.. Şimdilik memnunum umarım böyle devam eder🙏