Kardelen24
Nerdeyse hergün giyiyorum 6 aylığım şuan ama son aya kadar giyerim çok rahat asla sıkmıyor. Yani tura çıktım günlerdir yoldayım 2 model aldım ikisini de kullanıyorum biri hamile taytı değil ama m beden aldım rahat ettim onunlada şuan 51-52 kilo arasındayım m beden beni son aya götürür bel kısmını baya esneyen tarzda yapmışlar .