Ikosefecio Kardelen24 penti kesinlikle 8 aydır kullanıyorum bişey olmadı s bedenini aldım şuan 67 kiloyum hala çok rahat
Elfsr12 Bugün ulaştı elime e bebekten aldım kalitesi çok güzel ayarlana bilir bel ve fiyat 19.90 dı tavsiye ederim 👍🏻
BurcuY Kardelen24 ben pentiden aldım çok kalın deil ama gebeliğim daha yeni yeni kullanmaya başladım şuan memnunum . Ayrıca 3 al 2 öde kampanyası vardı
Kardelen24 Arkadaslar ben taytimi buldum 👍🏻 Defacto cok onerilince internetten siparis ettim ilk olarak . Ama maalesef ben begenemedim. Yanindaki deri cizgi ve ortadan ince cizgi tayti cok basit gostermis ve giydikten sonra dum duz durmuyor yan taraf . Ben goruntu olarak begenmedim ama kalinlik olarak iyi . Bugun gittim subesine iade ettim . Pentide ki modal hamile taytini denedim o da bana corap hissini verdi ve inceydi , birde boyu cok uzun oldugu icin katlanma yapti hep bacaklarimda . Ama asiri rahat o ayri. lcw ye baktim ve sonunda sevdigim bir tayt buldum cok sukur :) lcw nin o ince taytlarindan degil de kalin tayti var disari giyim icinde cok uygun ben cok begendim sizede fikir olsun . Herkese iyi aksamlar.
Meyland Kardelen24 https://m.n11.com/hamile-termal-tayt-polar-ic-yuzey-P136048314 bunu aldım ben. Kalın bi tayt. Bitane almıştım şimdi ikinciyi aldım yedek olsun diye. Dışarda giymek için tam. Termal tayt zaten kalın ve sıcacık.
Yogurtlupilav Kardelen24 h&m in spor taytını çok seviyorum bu özelliğinden, ama internet sitesinde bedeni kalmamış onunda :)