Bukahontas Kardelen24 https://www.penti.com/siyah-maternity-tayt-zidPHJLEFHR18SK-SYH Bu olması lazım,modal olarak da çıkmış o daha yumuşak olabilir 😇
Kardelen24 Bukahontas aa benim gordugum bu degildi canim soyle askida gosterdi corap gibi bir seydi , bu guzelmis
Marpling Kardelen24 ya kusura bakma emzirirken yazınca öyle olmuş h&m ye bakabılırsın orada kışlıkda var
Korkmazdoruk88 Kardelen24 cnm ben e bebekten almıştım şu an Doğuma 9günüm var ve hiç çıkartmadım desem yeri istersen bir araştır ben memnun kaldım
Kardelen24 Korkmazdoruk88 burada ki magazasinda yoktu hamile giyim internetten bakayim canim tesekkurler
Meyland Kardelen24 ben gitti gidiyordan almıştım bitane termal tayt. Kış için uygun. Şimdi bitane daha sipariş ettim tavsiye ederim.
Kardelen24 Meyland merhaba markasi neydi canim , termal taytta aklimda olsun . Defactodan cok memnun kalmislar ondan da siparis verdim
Meyland Kardelen24 linkini vereyim diye girdim de gittigidiyor değilmiş n11 miş. Başka bir arkadaşta yazmış zaten enimpn 156 diye. İlk aldığım yerde fiyatı yükselmiş. Şimdi tekrar alttaki şinkten sipariş ettim. Çorap hediyeside varmış. Ben çok memnun kaldım kesinlikle tavsiye ederim. https://m.n11.com/hamile-termal-tayt-polar-ic-yuzey-hediyesi-P136048314
Kamelya Guldenn ya ben m beden söyledim olur inşallah çünkü diğer bütün taytlarım m bide lcw dan aldığım hamile taytıda m bedeni 54 kiloyum inşallah büyük gelmez çok üzülürüm valla
Meyland Kamelya markadan markaya değişir belki Moralini bozmak istemem ama ben 59 kiloyum s beden hamile taytı giyorum
Guldenn Kamelya s benim üstüme tam oturuyor mankenin üstündeki gibi duruyor birde benim bacaklar ince biraz inşallah tam olur seninkide
Kardelen24 UcanHamile 59 tl likten mi aldiniz acaba ? Bir kac arkadas disarida giymeye uygun olmadigini ince oldugunu belirtmiste
Yaz Kardelen24 bende şahinlerden sipariş vermiştim indirimdeydi iki tane 30 tl ye aldım memnun da kaldım tavsiye ederim