Mhande ben 6 haftalık olana kadar doktora gitmedim canim zaten bebek düşünmeye başlayınca folik asite başlamıştım gittiğimde direk kalp atışını da duydum ancak vajinal kontrol yapmadı doktorum bu işte sabırlı olup aceleci olmamak lazım sürekli test yapmak bile bir stres sebebi takip ettiğim bir kaç doktor var 10 güne kadar gecikme normal 10 güne kadar kan vermeyin diyor çoğu bu şekilde de kimyasal gebeliğe de maruz kalmamış olursunuz diyorlar kısacası sürekli test hiç iyi bişey değil de bakma hevesleniyoruz işte 🥰