Mecra Mhande amiiiinn hayatımda yaşadığım en berbat deneyim canım içinde ki o yanmayı çok iyi biliyorum yaşadım.rabbim sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah herkese
Mhande Mecra Aslında çok haklısın canım ben eger hamile kalırsam hemen doktora koşup gitmicem beklicem biraz zaman geçer öyle giderim strese girmeme gerek kalmaz çok haklısın 🤲🏻🤲🏻🤲🏻❤️
ycl4644 Mhande hiç üzülmeyin aynısını bende yaşadım tabi evliliğimin ilk 50 günü regl olmadım bende bilmiyorum tabi hamilemiyim ki acaba diye test yaptım 10 gün ara ile Dr gittim enfeksiyon vardı tedavi oldum geçti şuan 6 haftalık hamileyim çok şükür ama sakın üzülmeyin nasip kısmet bir kaç güne tekrar test yapın hatta kan testi verin 🙏 hayırlısı olsun hakkınız da ♥️
Mhande ycl4644 Ayyyy canım benim Rabbım bebisini sana bağışlasın Allah analı babalı büyütsün 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🧿🧿❤️ Rabbım hiçbirimizin kucagini boş bırakmasın hamilesin duan kabul olur edersen sevinirim şimdiden çok çok teşekkür ederim ❤️❤️❤️🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🥰🥰
ycl4644 Mhande canımmm her zaman DUA ediyorum tüm isteyene nasip etsin sağlıcakla hayırlısı ile inşallah ♥️💐 ama üzülmeyin yaşadıklarınızın aynısını bende yaşadım sanırım 4 test yaptım her regl gecikmesinde 🙈 ama nasip şuan yoksa bile zamanı vardır
ycl4644 MM5 yaaa kıyamam sakın üzülmeyin ne zayıf kadınlar var hamile kalıp çocukları olan ne kadar anlayışsız doktorlar var Değişin doktorunuzu çok sinirlendim 🤦 Bakın 163 boyum 45 kilom çok şükür 6 haftalık hamileyim Rabbim tüm isteyen herkese bende dahil olmak üzere hayırlı evlat nasip etsin 🤲
Mhande ycl4644 Haklısın kuzum hersey nasip yoksa zamanı vardır Rabbime sığınıyorum en doğru en hayırlı zamanda nasip eder insaAllah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻❤️🥰
ange99 Deletedmom_85 bu geç döllenme meselesi nedir biraz anlatır mısınız konu hakkında pek bilgim yokta
Mhande ange99 Geç yumurtlama olduğunda ise beklenen yumurtlama günü çeşitli nedenlerle gecikir. Oluşan yumurta hücresi döllenmezse adet gecikmesi yaşanır, döllenirse bu duruma geç döllenme adı verilir. Kopyala yapıştır yaptım netten canım böyle
Deletedmom_85 ange99 yumurtlama adet periyodunda görülen ilk kanamanın ardından geçen 14. günde gerçekleşir. Adetlerin düzenliyse aşağı yukarı bu civarda yumurtlama olur. Bazen bazı sebeplerden Mesela 14.gün değil de yumurtlama 18-20 gün sonra olursa ve beklenen âdet geldiği halde adet olmuyorsan testler negatif çıkıyorsa geç döllenme oluyor. Adetini 3-5-7-10 gün geçince tekrardan test yaparak yada kan vererek hamile olup olmadığını anlayabilirsin
ange99 Mhande çok Sağol canım bende baya 4 5 gündür kahverengi lekelenme yaşıyorum regle normalde 5 gün var en az ve test yaptım ama negatif banada mı öyle oldu diye baktım ama mantığı bir türlü oturtamamştım İnternette o kadar çok bilgi karmaşası var ki insan şaşırıyor…
Mhande ange99 Vala kuzu ne yalan soyliyim benimde aklım çok karışıyor her yerde başka başka şeyler yazıyor insanın ister istemez kafası karışıyor yaa