Kızlar benimde gecikmenin 7.günü test yaptım negatif.ara ara kahverengi akıntılarım var 3 gündür ve hiç geçmeyen karın ağrım var,bütün gece ağrıdan kıvrandım.bir yandanda gribim aile hekimine gittim kahverengi leke varsa adet olacaksın dedi gebelik yoktur dedi test yapmadı. İdrar testi nasıl çıktıysa doğrudur dedi çok kötü oldum ama ben off 🥺