Merve_34_ Amin inşallah teşekkür ederim rabbim sizide bi avazda kurtarsın inşallah hayırlısıyla sağlıkla🤲🏻🌸 Banada çatı muayenesi yapılmadı doktorum normal için uygun görüyoruz dedi bende önceye kadar hiç bunları yapmıyodm sadece hurma yiyodum düzensiz ve evin içinde yürüme vs.ilk gittigmde 2-3 cm açılmam vardı benimde düzensiz şekilde sancılarm vardı sonra suyum geldi bı an da 3 gün sonra gittiğimde 5-6 cm olmuştu o 3 gün içinde adaçayı duymuştum doktoruma danıştım içebilirsin dedi 3 gün düzenli şekilde günde 1-1.5 bardak olcak şekilde sıcak suyun içine 1 tatlı kaşığı koyup demledim sonra süzüp içtim ben aktardan aldım onun daha faydası olduğunu düşünüyorum poşet hazır çayları da var tabi bunun yanında bol bol squat yaptım evin içinde hiç durmadan temizlik yürüyüş hep aktif halde ayaktaydm sıcak duş 15-20 dk belden aşağı karnıma ve belime tuttum bunu yaparken bı yandan squat yaptım 5-6 tane hurma yedim leğenin içine ılık su da koyup içine oturabilirsin ayrıyetten youtebeden "activating labor"videosunu açıp günlük yaptım ertesi gün suyum geldi zaten o güne kadar hiçbir belirtim yoktu bide ahududu çayı var bunlar rahimi yumuşatıyor gevşetiyor kasılıyor doğumu ilerlemesini sağlıyor umarım yardımcı olmuşumdur 😊