Sena55 bakalım ne diyecek dokor metak ettim benim kontrolüm 9 unda daha günüm var bakalım hayırlısıyla , iki saat önce çok ağrım oldu belim ağrıyor zaten kasığıma da vurdu ama geçti şuan yok ağrı mesela karnım sertleşmişti o da ağrı yaptı , şuanda da bebek hareket ediyor çok o sğrı yapıyor ama belim kopucak gibi , hangisi sancı sancı nerde oluyor nasıl çözemedim , doğum başladığını nasıl anlayacağız bilmiyorum sanırım gerkesin suyu veya nişanı gelmiyormuş