Senos14 Amin inşallah teşekkür ederim darısı sizlerin başına rabbim bi avazda kurtarsın inşallah 😊🤲🏻2 ebe hariç diğerlerinden hiç memnun kalmadım o 2 si çok ilgilendi allah razı olsun sürekli gelip kontrol ettiler masaj filan yaptılar doğumda elimi filan tutup motive ettiler. Ümran hoca istedim ama o gün yoktu görevli serdar büğrü vardı o yaptırdı 🌸