kitapkurdu kuzummm hiç korkma 9 haftalık olduk. İlk günden beri kullanıyorum. Benim iki kese var. Biri boş. Diğeri çok şükür sağlıklı. Boş kesenin kanama ile düşme riski olduğu için protestan kullanıyorum. Gece fitil olarak.
Ayrıca doktorum bana suan yorulmayı ve yürüyüşü önermiyor. Bol su iç. Boş buldugun her fırsatta uzak ayaklarını dinlen. Miniğinle konuş 😘