GmzBytr ya ben kendi doktoruma gidemedim geç saatte olduğu için gelmedi de doktorum ve öyle bir yerde yaşıyorum ki hastane Yok mecbur merkeze gittim allahtan nöbetçi varmış kahverengi akıntım vardı ilk gün yerleşme lekesidir dedim ama ikinci gün de gelince korktum gittim doktor öyle dedi çok tehlikeli değil ama bi riskim varmış