EzgiDilekAta bende 13. Haftaxa kullandım Ve suan 24. Haftadayım yıne kanamam oldu iğnesini kullanıyorum. Doktorumr 24ten sonra oldugu ıcın erken dogum getirmesinden korkuyor. 37 lere geliriz ınsallah dıye düşünüyorum artık. Ve sanırım bızde iğneye devam etcez doğuma kadar