Merhaba hanımlar bende 36+0 dan bildiriyorum aşırı halsizlik ve yorgunluk var akşam yemeğimi bile zor yaptım zor yedim sonrasında baya kasılmalarım oldu karnım sertleşiyor zaman zaman ve nefes almak çok zor cumartesi görüş günümüz vardı doktorumuz herşey yolunda dedi bunlar çok normalmiş sadece belinden kasıklarıma gelen ağrı olursa veya farklı bir durum muhakkak haberleşelim dedi bizde böyle sizlerden ne haber annişler 🍀🍀🍀🌼