ldyarse Hycnlbklys 36+1 bugün kafası aşağı dönük olduğu için aşağıda bugün çok oynadı ve vajinama bıçak saplar gibi iki dkda bir ağrılar giriyor sizlerdede oluyor mu?
Hycnlbklys ldyarse ağrı değil ancak bende bugün maşallah hareketlerini çok fazla hissettim kıpır kıpır çocuğum 🤭
ldyarse Hycnlbklys ayy ilk geceliğim hem bir cahil cesaretim var hemde arada ağrı girince korkmuyor değilim 😂
Hycnlbklys ldyarse bende öyleyim valla bazen tedirgin oluyor insan bilmediğimiz bir süreç nasip olursa ikinci gebeliğimizde tabi düşünürsek daha deneyimli olucaz inşallah🌸
ldyarse pinarr00 perşembe günü kontrolüm var bu konuyu mutlaka açıcam doktora acaba kanala falan mı yerleşti çıkıcakmış gibi sanki
Yaycocugu Bizde 36+2 olduk 🥰 heyecanla bekliyoruz Benim karnımım üst tarafı tahriş olmuş gibi hissediyo rum acıyo yanık olmuş gibi değişik bir his deri benim değilmiş gibi ama sadece o bölge yani Yaşayan varmı benim gibi?
Yaycocugu Saheser aynen güneş yanığı olunca giysilerin deyince nasıl kötü hissedersin oyle O kısımdaki derimiz incemi acaba ondanmı 🤷🏻♀️
Saheser Yaycocugu ben doktora sormuştum bişey olmaz korkma normal o demişti neden olduğunu hiç bilmiyorum
omur2022 Biz günümüzü aldık kızlar 28 Kasım. 39+1 Ken sezeryan olacağız. Normal doğumu yapamazsın dedi.