betulebrar61 nergis_a devlet niye böyle ya. Okadar mi uyduruk cihazları. Anlam veremiyorum bende ikili test için gttim 12+3 Ken bana bu hafta erken dedi. Halbuki kizim hep ozeldeydi 12 haftada bildi
nergis_a betulebrar61 cihazin kotulugunden degil aslinda devlet 16 haftadan once kolay kolay soylemiyor yanilma olmasindiye sanirim 9 haftam bitmeden ultrasonda bebegin haraketlerini bile gorduk
1anne2bebek__ betulebrar61 bende çalışıyordum kızımda. İşten ayrıldım 10 gün sonra doğum yapmıştım. İnşallah düzeliriz diyorum😂 evde bir de çocuk varken çok zor oluyor. 😔
betulebrar61 1anne2bebek__ aynen ihtiyacı falan zor bitmez bitmez anaların cefası bitmez😅 doğumu büyütmesi uykusu amann😅😅
1anne2bebek__ betulebrar61 tam uyku düzene girdi bez bıraktı derken yine hoop baştan😂sağlıklı iyi evlat olsunlar gerisi nasılsa hallederiz anayız biz ana 😂
betulebrar61 nergis_a bizde meraklıyız 😅 bazı doktorlar 10 haftalık soyluyor yani ne bileyim😅 sırf bu yüzden 15 haftalık gidicem belli olsun diye
Law55 Ben de geçen hafta öğrendim oğlum olacak 13 haftalığız daha gen testi ile erken öğrendik cinsiyeti bulantılarımın azalmasını bekliyorum ama yok azalmıyor 😔
betulebrar61 Law55 rabbim sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin inşallah canım geçecek elbet sabır🥰☺️
nergis_a betulebrar61 carsanba kontrolum var soylemese gidip ozelde baktircam artik yoksa meraktan catliycam
yagmur089 betulebrar61 bizim cokk bulanti kusma var ya daha atlatamadik inşallah atlatirim ya bide daha ogrenemedik cinsiyeti bakalim hayirlisi ne zmn ogrencez bakalim saglikle gelsin bebisler
betulebrar61 1anne2bebek__ ben yine sağlam ara verdim 4 yaşında benimki😅😅 geçen eşime onu diyorum sar başa tekrar nasıl buyutcez falan,😅
elvinimmm betulebrar61 14+2 olduk hamileligim cok rahat geciyo ilk 5-6 haftalikken 1 haftalik bi sabah bulantısı yasiyodum ama kusma olmadi sonra durdu devaminda cok rahat hamilelik gecirdim nasipse kızım olucak 13+3 de öğrenmiştim
betulebrar61 elvinimmm bende kızım da öyleydim şuan 4 yaşında ve çalışmıştım. Bu ikinci beni yıprattı kusmadan😅 halsizlik ve uykusu çabası cinsiyetimiz belli degl
btllsk betulebrar61 12+4 olduk mide yanması başladı çok fena asla geçmiyor 🥹 cinsiyeti yarın net öğrenicez sanırım 😍