MelisBerdo 11+5 de cinsiyet öğrendik ama nift testi ile. Tam 11+2 de muayeneye girmiştim doktor kız gibi görmüştü ama kesin değil demişti. Bacak arasını net bir şekilde görürseniz bu haftalarda anlaşılır 💕
betulebrar61 MelisBerdo devlet soylemiyormus ,13 olduk bugün dee 15 iken gidebilirim bı daha belki ozaman söyler
Heyhey3838 İyi aksamlar hamişler benımde bır kızım var 6 yaşında ikinciye hamileyim 14+5 haftalık cinsiyet belli degil gitmedim hic bi kalp atısını dınledık okadar persembe gidecegim ins kızımda cok rahattım bu hamilelik mahvetti beni kusma halsizlik
Heyhey3838 betulebrar61 Heyhey3838 Bu persembe gidecegim 16 haftalıgı beklıyordum da tam net olsun dıye ilk günki gibi heyecanlıyım ıkıncı olmasına ragmen 😂😂
MelisBerdo betulebrar61 perinatolog a giderseniz orda daha net görünüşünüz 💕 bir de özel devlet diye bir ayrım yok ben kliniğe gidiyorum doktorum garanti olmadan söylemiyor 15. Haftayı bekliyor. Yani biraz doktorların şahsi görüşü oluyor o. 🧚♀️
Srrs Merhaba kızlae bende 9+4 günlük ikizlere hamileyim ama hiç belirtim yok kasıklarım agrırdı arada oda kalmadı bulantım da yok daha önce 3 kalp durması yaşadıgım için korkuyorum persembe kontrol var hıc belirtim yok
Heyhey3838 MelisBerdo inşallah gösterir kızım hiç gostermedı kendini bu gebeligimden ümütliyim kızım gıbı olmaz ıns persembe 15 haftalık oluyoruz ☺️
betulebrar61 MelisBerdo buraya taşınali iki yıl oldu öyle çok bildiğim klinik doktor vs yok oyuzden öneriye göre gidiyorum🥰 olabilir
Heyhey3838 Kızlar arkadsımla aramızda ıkı uc gün var onunkı kız bebekmiş benmkide mi kız aceba iki üçgünün etkisi oluyormu bole seylerde aceba bi bilginiz var mi 🤗
betulebrar61 Heyhey3838 alakası yok sonuçta genlerden gelen birşey bu bence. X y kromozom olayı sonuç babadan ne geldiyse😅