betulebrar61 ben çarşamba 11 haftalığım 31 mayıs doğum tarihi gösteriyor kayarsa bilmiyorum 🤷🏻♀️ çarşamba randevumuz var en son 8 haftalıkken gördüm 20 ekimde bi de acile gitmiştim 9+1 ken bebek olmuştu ama hareket etmiyordu ilk defa hareket ettiği anına denk geleceğim çarşamba gününü sabırsızlıkla bekliyorum inşallah her şey yolundadır 🙏🏻🥺😮💨 cinsiyet tahmini de yapar inşallah ama 12 de 2 li taramada tahmin yapar fiye düşünüyorum 💭 sabah kusmaları oluyor🥴