koohydal 12 haftalık hamileyim, daha hiçbirşey almadım, bu listeleri görünce panik yaptım acaba geçmi kaldım almaya diye 😄 daha öreceklerim var, dikeceklerim var bissürü işim varmış, hemen hemen liste oluşturmam lazım benimde
umena asilbabymom su an bu şekilde, zıbınlara ekleme yapar mıyım bilmiyorum yeni doğan döneminde çok ihtiyaç olacağını düşünüyorum açıkçası, henüz hastane çıkışı almadım ama onları da muhtemelen 2 adet alırım 5li şekilde, birde ↉ ay icin sadece 3 tulum alırım ekstra olarak diğerleri hep 3/6 6/9 alırım diye düşünüyorum (burda aldıkça ekleyeceklerim var mesela 1 adet şapka yetersiz tabi 😂)
lavanta35 26 günlük anneyim olmazsa olmazları yazıcam. Bence alt üst takım almak yerine 5-6 tane tulum alın daha mantıklı en azından giyip çıkarmak çok kolay oluyor. 10 tane çıtçıtlı zıbın. Uzun kollu kısa kollu size kalmış kış bebeğiyse uzun kollu daha iyi olur. 3-4 tane alt pijama tulumun altına giydirmek için iyi oluyo. 5-6 tane çorap. Eldiven çok almayın 2-3 tane yeterli bebeğin gelişimi için iki üç haftadan sonra kullanılmaması lazım ellerini keşfettiği için. Hastane çıkışı 1 tane aldım bence daha fazlasına gerek yok. Ayrıca 10 lu almak yerine 5 li alın veya 8 li alın. 10 lunun içinde battaniye var diye pahalı. Battaniye nohut olanlar çok kullanışlı 2 tane ondan alabilirsiniz bir de örebiliyorsanız yumuşacak iplerden örebilirsiniz. Uyku tulumu çok işime yaradı doğdundan beri kullanıyorum sıcacık tutuyor. Ağız silme mendili 5 adet yeterli. Beden konusunda da benim bebeğim 2900 doğdu o yüzden 0-3 ay olanlar bile ilk günler çok büyük geliyodu ama şuanda iyi oluyor yine de çok çabuk büyüdükleri için bence 3-6 ay tercih etmenız daha mantıklı. Aklıma gelenler bunlar
senanurkesmen Nazli09_ozgur trendyolda var canım https://www.trendyol.com/ecowoco/organik-body-uzatma-aparati-2-citcitli-2-li-p-94425861