asilbabymom 24+5 olduk bizde oğlumla. Aldıklarımı markalarıyla fikir olması açısından yazayım.
2 tane 5li hastane çıkışı. (trendyoldan)
1 tane 3lü isimli hastane çıkışı. (İnstagramdan)
8 adet 0-3 ay uzun kol-bacak çıtçıtlı tulum. (H&M, lcw, defacto,e-bebek)
3 adet 0-3 ay iç zıbın. (E-bebek)
4 adet 0-3 ay alt üst takım. (Lcw)
2 adet 0-3 ay askılı çıtçıtlı zıbın. (Joker baby)
3 adet 0-3 ay kısa kol çıtçıtlı zıbın. (E-bebek,lcw)
3 adet 0-3 ay tayt. (Cigit)
3 adet 0-3 ay alt üst çıtçıtlı takım. (H&M, Lcw)
1 adet 3-6 ay eşofman. (Defacto)
3 adet 3-6 ay kısa kol şort takım (lcw)
2 adet 3-6 ay kısa kollu uzun bacaklı tulum. (Lcw)
1 adet 3-6 ay kalın askılı tulum. (Lcw)
10 çift 0-6 ay çorap. (E-bebek)
5 çift 6-12 ay çorap. (E-bebek)
20 adet ağız mendili. (E-bebek, Trendyol)
Düz kafa yastığı (babyjem)
2 örme süveter, 4 örme hırka. (Annem ördü)
1 adet nohut battaniye. (Kayınvalidem aldı marka bilmiyorum)
2 adet kalın battaniye. (Özdilek)
1 adet penye battaniye. (Trendyol)
2 kışlık kundak, battaniye olarakta kullanılıyor değişik bir şey😄 (kayınvalidem almış)
1 ve 2 numara birer paket sleepy bio natural bez
Philips avent 0+, 1+ biberon ve 6+ biberon başlığı. (Hepsiburada)
Chicco 2li emzik 2-6 ay arası
Wee baby tırnak makası
Zeypba 4 kay müslin (Trendyol)
6 adet 2 kat müslin (e-bebek, lcw)
2 adet emzik askısı
Keçe anne-bebek bakım çantası
Baby me alt değiştirme örtüsü 3 paket (e-bebek)
Babyjem lastikli bebek yıkama süngeri (Hepsiburada)
Philips avent 0-6 ay ultra air 2li emzik. (Hepsiburada)
Fulia Keçi kılı fırça ve tarak. (Hepsiburada)
Mustela şampuan, vücut losyonu, vücut yağı, pişik kremi (Hepsiburada)
Elele madre anne yanı park yatak almıştım 1 hafta önce, sonra baktım yoykoda istediğim renk indirime girdi eleleyi iade edip yoyko sipariş ettim😄(Hepsiburada)
Yataş twiny yatak 70*110 (Trendyol)
4 kapılı gardrop (Hepsiburada-ipek mobilya)
Bu zamana kadar aldıklarım bunlar. Yazlık ve 2023 Eylül sonrası kışlık için çok bir şey almadım henüz ilk doğduğunda kullanacağım kıyafetlere daha çok ağırlık verdim. Zamanla büyük bedenlerden de alacağım. Büyük eksik bebek arabası kaldı onu kayınvalidemler alacaklarmış.
Bir kaç araç gereç eksiğim kaldı (emzirme yastığı, ana kucağı, reflü yatağı, burun aspiratörü, küvet takımı, ıslak mendil, zeka kartları, hışırtılı kitaplar, çamaşır askısı ve dolap içi düzenleyici gibi.) 5-6 parça daha da 0-3 ay kıyafet aldım mı yeterlidir diye düşünüyorum. Kendi ihtiyaçlarımı da bebeğin ihtiyaçları bittikten sonra teker teker alacağım. (Göğüs ucu kremi, pijama takımı, manuel süt sağma pompası, emzirme sütyeni, atleti, hamile külodu, 2 paket depend, göğüs pedi, göğüs kalkanı)
Eksik gördüğünüz ya da kesin al dediğiniz varsa önerilerinize açığım.❤️ şimdi indirimler var üstelik, tüm eksikleri bu hafta içinde bitirmeyi planlıyorum😄
Birilerine yardımcı olursa listem ne mutlu 🤩