KayraVeAnnesi_06 tskibiniz yapılır ilaç verilir düşmezse en geç 37+0 da doğum oluyor. Benim öyle oldu. Kaşıntı doğum sonrası kesiliyor
İkinci gebelikte, hiç olmayanlar göre %5 daha fazla ihtimal oluyormuş tekrar
Ben karnıma falan nemli bez koyup rahatlıyordum, haftam büyüktü benim ilaç kullanmadim