Nur_yucetas12 KayraVeAnnesi_06 anladım çok geçmiş olsun salı günü kontrolüm var zaten o zaman soylicem doktoruma
Emotion07 KayraVeAnnesi_06 Bende sabahtan beri hastanedeydim kolestaz başlangıcı varmış değerlerim yeni yükselmeye başlamış bi ilaç verdi cumaya kadar geçmezse doğuma alacak
KayraVeAnnesi_06 Emotion07 Bende çıktım ilaç tedavisi ve hergün nst için gidecem bakalım bizim haftamız küçük düşürmeye çalışacaklar takın takip ediyorlar Çok geçmiş olsun inşallah herşey gönlünüzce olsun ve zamanında kucağına alın ilaçla düşer inşallah
Gupssse KayraVeAnnesi_06 degelrti hatırlamıyorum özlem hocaydı doktorum.şimdi kendi özel muayenehanesi varmış .cok gecmis olsun sağlıcakla kavuşun birbirinize
KayraVeAnnesi_06 Emotion07 Amin canım ikimiz içinde en iyisi olsun inşalllah , sağ sağlim kucağımıza alalım
Sinemtun Emotion07 değerlerimiz çok yakın ast 28 alt 55 ti diyetle bir haftada ast 27 ye alt 51 e blirubin 0.37 ye gelmiş ilaç başlanması acaba ultrasonla karaciğer tetkiki istedi sonra mı bişey yapacak sizde safra enzimlerine bakıldı mi
inci_230911 Ceromico hamileyim diye farklı diyemem sıkı diyet ölçülü hep 4 kaşık sebze mesela 25 gram ekmek
Emotion07 Sinemtun Yok hayır sadece bu değerlere baktılar bende size nasıl bi diyet uygulandı acaba ?
Sinemtun Emotion07 vitaminler dahil bütün ilaçları bıraktık, kırmızı et ve hamur işi ekmek vs yasaklandı sadece balık yedim bu hafta ve sebze yemekleri Çarşamba sabah ultrosondan sonra ilaç verir belki Sizde kaşıntı halsizlik var mıydı bende pek bişey yokta
Emotion07 Sinemtun Anladım kaşıntı bende genelde akşamları oluyor ama aşırı değil halsizlik var idrar renginde koyuluk var ve afedersiniz mide ekşimesi var sürekli acı su geliyor.agzima
Sinemtun Emotion07 benimde iştahsızlık var ama onla mi alakali bilemiyorum tabi inşallah tez vakitte normale döneriz, çok geçmiş olsun size de 🙏