esmasade laf olsun diye değil gerçekten ne hissettiğini anlıyorum belkide daha fazlası, şöyle bi durum var benim önceki sezeryandan olan bebeğimi kaybettim ben. Ee herkes genelde sezeryan 3 haktır diye bi söylem duyunca ya diğer bebeklerime bişey olur tekrar doğum yapamazsam diye korkup normal olması için bir sürü araştırmalar yaptım fakat hiç bir doktor bana izin vermedi malesef çünkü arası çok kısa geçen sene yapmıştım sezeryanı