Ben de ssvd istiyorum ama Türkiye’de genel olarak doktorlar böyle bir riske girmek istemiyorlar öncelikle iyi bir doktordan bu konuda bilgi almalısın. Normalde çok da korkulacak bişey değil benim araştırdığım kadarı ile eğer ameliyat yeriniz çok aşağıda enine dikiş ve küçükse ayrıca gebelik esnasında rahim büyüdükçe normal kişilerden daha fazla bir incelme yoksa, ayrıca bebeğin plesentanın yeri bebeğin kilosu sizin çatınızın müsaitlik durumu sizin kendi sancınızın gelmiş olması ,rahim ağzında yumuşama incelme mevcutsa doğum başladığında herhangi başka bir risk yoksa normal bir kişiden neredeyse hiç bir farkımız olmuyor. Ama benim de bildiğim kadarı ile en az 2 yıl olması gerekiyor iki doğum arasında. İyi düşünüp iyi araştırmanız gerekiyor sanki sizin. Benim iki doğum arası yaklaşık 4 yıl olacak illa normal olsun demiyorum ama eğer ekstra riskli bir durum olmazsa öncelik normal doğumu deneyeceğim. Hakkımızda hayırlısı bebekleriniz de biz de sağlıklı bir şekilde kavuşalım inş.