esmasade
Eceninanne Mümkünn,ben şu an normal doğumu bekliyorum,iki gebeligimin arası tam 18 ay ve doktorum eğer kendine guveniyorsan yapabilirim diyorsan ben yaptırırım dedi ve beni hep normal doğuma yöneltti evet %5 lik riski de var onu da izah etti fakat bir oğlum var 1.5 yasında eğer sezeryan olursam ona kim bakacak iyilesme sureci normal doğum gibi kolay olmuyor cunku,simdilik niyetim normal doğum en azından bi şansımızı deneyeceğiz olursa cok iyi olur olmazsada nasip diyeceğim artık 🤩💕