Miran_56 ayy evet ya 3 gün sür 4.gun banyo derken 1 ay oldu yapalı hale varmış kontrole göturdum yine doktora goturcem yarın banyo günü kremler yine bitti ev bir pis kokuyor hem kurutmma hem çamaşır makinem camlar açık olsa bile koku gitmio cinnet bela biseymis ya birine sakasina uyuz demeyiz artık pskolojimiz bozuldu bazen salak salak guluyoruz halimize yattgi yorganımı nevresimleri de aticam bittgnde evine gittiğinde 2 tne verdim yikanio onları degiderk kullanio ayrı havlular verdim 1 aydır klozete oturmuyorum afedersin geçer die koltuklarda ayrı oturuoz örtüler serili bize geçer korkusuna daha çok stres yapio uyumuyor şuan yatım ben oda oturma odasında benim ev amerikan mutfak orda yatio yani koltukta sabit orda hep gün içinde de kesin bu akşamda sabahlar uyumaz çok üzülüyorum masumlar apartmni safiyye döndük 😔