Pijamaskeliler ben çoook küçükken olmuştum ama çok çabuk bulaşan bi hastalık çok dikkat etmelisiniz ben hatırlıyorum tüm ailem bize gelip giden herkes olmuştu, o zaman ZALVOR diye bi krem vermişti doktor, hepimiz ondan kullanıp tüm kıyafetlerimiz kaynatılıp yıkanıp ütülendi anca öyle geçti