Süreci 2 sene önce atlatmış birisi olarak Allah yardımcınız olsun diyorum ve Allah sizlere sabır versin hala bir yerim kasinsa hemen aklıma geliyor. Benim iyileşme sürecinde en büyük avantajim bekar ve evde tek olmamdi. Adım adım başlamak istiyorum. Önce alerji tanısı vs konuldu beni çok oyaladı bu hatta artmasına sebep oldi kortizonlu ilaçlar bile kullandım maalesef kendi araştırmam ile uyuz olduğunu keşfetmiştim. Deneme yanılma ile en sonunda 3-4 aylık tedavi sonrası ancak bitirebildim. En doğru tedavi bence şu şekilde
- Hiç oyalanmadan eczaneden bir karışım yaptırın cunku wilkinson pomad a bile bağışıklık kazanan uyuzlar varmış. Bu karışımın içeriğini YouTubedan bulmuştum ben. Karışım + wilkinson pomad ile işe başlayın
- Evde kim varsa mecburen tedavi olmak zorunda. Kıyafet belirleyin ilaçlardan sonra kıyafetleri atın.
- 3 gün karisimdan aynı saatlerde 24 saat aralikla sürün. Bu süreçte evde aklınıza gelecek ne varsa yıkayın maalesef en zoru bu.
Halı, perde, koltukları bile ben silmiştim.
- Kapı pencere vs 3 gün sabahtan akşama silmiş veya yıkamistim.
- En zoru bu olabilir. 1 ay öncesine kadar giyilen tüm kıyafetleri alın bir poşete balkona atın 15 gün giymeyin. 3-5 parça ayırıp onları da kaynar suda yıkayıp giyebilirsiniz. Bunları neden yapıyoruz çünkü uyuzlar tekrar vücuda yapışıp yaşamasın diye. Normalde cansız ortamda 3 gün kalıp ölüyormus ama ben garanti olsun diye 15 gün dışarda bıraktım kıyafet havlu vs bedenime temas eden ne varsa.
- Sirke, sabun vs maalesef işe yaramıyor zehir gibi karışımda bile ölmeyen şey sirkede ölmez. Bende işe yaramadı hatta süreci uzatmıştı
- İlk uygulamadan 10 gün sonra bir daha karantina yapmıştım kendime 3 günlük bu sefer wilkinson ile yaptım. Tekrar temizlik yaptım ama köşe bucak yapmadım sadece kendi elimin vücudumun değdiği şeyleri temizledim tekrardan