Slnbhs ben de tam 25haftalık ikiz kızlarıma hamileyim tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım 24+4te rutin kontrolümüzde rahim ağzımın açıldığını bir kesenin dışarıya çıkmaya başladığını rahim ağzımın çok yumuşamış olduğunu öğrendim çok acil serklaja alındım üstelik grip de olmuştum.Artık doğuma kadar yatıcam sadece lavaboya kalkmama izin veriyorlar ne olur dua edin kızlarım daha dayansın kızlar çok üzüldüm çok ağladım çok ani oldu hiçbir belirti yoktu resmen doğuyorlardı o gün 😔Sizlere de tavsiyem doktorunuz ne derse desin iki haftadan uzun tutmayın kontrollerinizi her gittiğinizde rahim ağzı uzunluğunuzu ölçtürün ve sorun biz en başından beri iki haftaya bir gidiyoruz kontrole benim doktorum çok pimpirikli zaten devamlı da ölçtü rahim ağzı uzunluğunu rahmim taşımamış iki bebeği birden tek gebelikte bile olabilir demişti normal ve sık görülüyor ikiz gebeliklerde Rabbim hiçbirinize yaşatmasın 🙏🏻Kontrolü asla elden bırakmayın