Cigdem_58 mahkemeye hiç gerek yok başvuru yapın bir ay gibi bir sürede benim ki kabul edildi , e devlete ara ara girdim ve kabul edildi yazıyordu nüfustan randevu aldım gittim 38 TL sanırım ATM den para yatirmami istediler dekontu götürdüm, bir tane de vesikalık resim istiyorlar ve bir haftaya geliyor