Cigdem_58 Kızlar bebeğinız tc çıksa ismini degiştirebiliyoz mu aranız da degiştiren varmi neyler yapılması gerekiyor
Armess_loya Cigdem_58 absürd yada eksik yazılan isimler, e devletten değişiyor, ama TC işlenmiş isim ancak hukuki işlemlerle mahkeme kararı ile değişir diye biliyorum 🌸
Cigdem_58 Gulsen4224 siz neyi degiştireceksiniz cnm biraz hoşuma gitti sonra da isim pişmanlık oldu begendım ismi koymadım dıye
eylulicten Cigdem_58 18 yasina kadar cocuk ismini begenmezse anne babayi mahkemeye veriyor. 18 den buyukse nüfus müdürlüğünü mahkemeye vererek degisim saglaniyor. Harf yanlis yazim vs e devletten degisiyor
Cigdem_58 eylulicten tc cıktı ama ismi keşke begendimi koysadım şimdi mahkeme falansa eşim hiç ugraşmaz bu işlerne
Gulsen4224 Cigdem_58 balim bende ek koymak istedim yanına fatıma kızımın ismi babası koymadı inatlasti şimdi dr değiştirmek istiyorum 🙄
Aydanur01 Cigdem_58 Hayır ,,,sadece nüfusta bir kağıda neden isim değişikliği yapmak istediğinizi açıkladığınız bir kağıt yazmak bu kadar uğraştırıcı olmamalı:)
3babymom Cigdem_58 görümcem kızına gorumcesinin ismini koydu aile arası huzursuzluk çıktı herkes birbirine girdi bebeğin adını onu seslenmem dedi çocuk ⅘ yaşına gelmiş gittiler mahkeme ile anne baba dedi ismini degistirmem istiyorz diye o sekilde degistirildi
eylulicten Cigdem_58 maalesef mahkeme ile cozuluyor. Harf degisiklikleri ya da kusurlu isimler edevletten hallediliyor. Cocuk buyuyunce de degisebilir mahkeme ile
Cigdem_58 Gulsen4224 ne koycaktınız yanına bende koyduma pişmanım kayınbaba ismi Ahmet koydum yanına asaf istedim miran koydum şimdi de miran ismi herkes kürt ismi dıyor onu degıştirmek istiyorum oda tc cıktı mahkeme falansa eşim hiç ugraşmaz bole kaldı
Cigdem_58 eylulicten e devlet harf degiştiriyor mu her hangı bişi olmuyor demi harflere mahkeme falan çagirirlar mi
Gulsen4224 Cigdem_58 fatıma asel olsun istedim ama yok inat ettik🙄miran ismi hoş aslında asaf da güzelmiş annesi 😍
Lorin211 Cigdem_58 miran anlamı çok güzel bir isim sırf kürtçe diye mi değiştirmek istiyorsunuz öyle ise asaf da arapça bir isim
Zeynepnisaa Cigdem_58 her konulan isim Türkçe mi? Fransızcadan tutun Arapçaya kadar birçok isim konuluyor. Kürtçe olmasi mi sizi rahatsız eden? Irkçılık yapmayın lütfen keza Kürtler asil bir millettir dislanacak, küçümsenecek bir millet asla değil!
Skpln4660b Cigdem_58 mahkeme olmadan isim değiştirebilirzin Aralık’ta son , e devletten başvuru yap isim değiştirme diye girin
eylulicten Cigdem_58 eger harf hatasi varsa edevletten degisiyor bir de anlami ve okunusu seslenisi ayipsa. Ama diger turlu mahkeme acmaniz gerekiyor
Skpln4660b Cigdem_58 ben kendi adımı değiştirdim hemen e devletten başvuru yapın bir aya kabul edildu benimki ve bambaşka bir isim yaptım
Cigdem_58 Gulsen4224 ne güzel isim fatıma asel kızım olsa bende bole koyardım adı gibi ömrü uzun olsun ☺️ gerçekten iyimi miran ismi Ahmet miran mi Ahmet Asaf mi acaba 🤔