Cigdem_58 Durubebegim ırkcılık yapmıyorum büyüklerim seslenemiyor bide ısım kürt dıyorlar di benm için dil önemli degıl ister arapca ister kürt olsun cnm seslenmıyoz dıye degiştirme düşündüm
Cigdem_58 Lorin211 yok kürt diye degıl benım için dil onemli degıl sadece büyüklerim ismi seslenemedi için degiştirme düşündüm cnm
Zeynepnisaa Cigdem_58 her konulan isim Türkçe mi? Fransızcadan tutun Arapçaya kadar birçok isim konuluyor. Kürtçe olmasi mi sizi rahatsız eden? Irkçılık yapmayın lütfen keza Kürtler asil bir millettir dislanacak, küçümsenecek bir millet asla değil!
Cigdem_58 Zeynepnisaa ben kürt dıye benı rahatsiz falan edıyor demedım ısım buyuklerim soleyemıyor dedım benım her dıl tutmam için sorun yok ırkcılık falan da yaptım yok yanlış yerlere geldınız. Cnm