Candan ay bu milletten bana gına geldi. 2 farklı doktora gittim. Dünkü kontrolümde sordum 18+4 üm daha hissetmiyorum diye çok normal özellikle ilk gebelikte dedi. 20-22 de hissetmeye başlayacaksın ama 25e kadar hissedilmemesi normal dedi. Genelde bağırsak harakerleri ve atardamarı bebek haraketi zannediyolar dedi. O yüzden hiç kulak asmayın elaleme ona buna.