GamzeCan BehiyeGrel ben teşekkür ederim canım Allah senden de razı olsun minnosunu sağ salim kucağına alırsın insallah❤️
Sibel_49 GamzeCan amin canım benim inşallah. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin hepimize 🙇♀️💃💃
Englishteacher Kızlaaar ben de tam da bugün 18haftalık oldum yaklaşık 1 1.5ay önce öğrendik cinsiyetimizi kızımız olucak inşallah😍😍🙏🏻🙏🏻 Hareketlerini de henüz hissedemiyorum ya çok istiyorum hissetmek artık eşim sürekli konuşuyor hadi kızım vur bi tekme anne rahatlasın diye 😂 arada pıtpıt bişeyler oluyor ama midemden falan geldiğini düşünüp hiç oralı olmuyorum 🙈
GamzeCan Englishteacher aynen bende de bi hisler var içimde değişik ama adını koyamıyorum yani emin olamıyorumm😂 Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsinn hepimize🌸
Seda_yildiz Kozlar 16+2 olduk bız Arada kasık tarafında pıt pıt bırseyler hıssedıyorum fakat ozellıkle sabahları sağ tarafımda toplanıyor sanırım bebek çünkü karnımın sağ tarafı daha şiş duruyor sonra kalkınca bı sure sonra tekrar bakıyorum uzanıp düzelmıs oluyor sızce normal mı yaşayan var mı aranızda ???
GamzeCan Seda_yildiz normal tabi canım hep aynı yerde ya da aynı sekilde durcak diye bisey yok kii elham yapmaa içini ferah tut🌸
oznursrm GamzeCan Canım bende 18+2 haftalıgım.Prensesim geliyor inşallah.Bende hareketlerini hissedemiyorum.Doktorum ilk gebeliğin geçte hissedebilirsin dedi.Sağlıkla büyüsünler inşallah.👼🏻❤️.Bu arada alakasız ama bana bildirimler gelmiyor ya neden acaba.
GamzeCan oznursrm sağ salim kucağına alırsın insallah canımm🌸 bazen bende de oluyor posta girmeden gözükmüyor🤷🏻♀️
Aysen971 Merhaba güzel hamişler 😘 bizde bugün 18+0 haftalık olduk oğluşum geliyor ben çok erken öğrendim cinsiyetini 11 haftalıktı doktorum erkek dedi ve hiç değişmedi 👼🏻 Bende de hergün saat turmuyorum ama pıt pıt atma oluyor herkes gazdır o diyor ama inanın çok farklı gaz değil yani bebişlerimiz hareket ediyor bence de 😂 güzel anların tadını çıkaralım rabbim sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin hepimize inşallah 🙏🏻❤️ Birde şey sorucam tahmini doğumunuzu doktorunuz söyledi mi ?
GamzeCan Aysen971 yaa masallah Allah sağ salim kucağına almayı nasi etsinn🤗 ben sormadım daha erken diye bi uygulama daha kullanıyorum onda tahmini doğumum 17 mart gözüküyoor🌸
guliz35 Aysen971 10 mart 40. haftam ve 17 subattan itibaren dogumu beklemeye baslayabiliriz dedi dr um😊
DilarArslan GamzeCan 17 haftalığım bende de cinsiyet belli değil ve hissetmiyorum da gel sarılalım 😔 çok merak ediyorum ne zaman hissedicem
Aysen971 GamzeCan amin hepimiz inşallah canım bende uygulamadan baktığımda 17 mart gözüküyor hayırlısı inşallah ❤️🙏🏻
DilarArslan GamzeCan ayneen haberleşelim valla 😂😂 pazartesi randevumuz var bakalım netleşicek inşallah 🙏🏻