Beyza038 kadın doğum doktorunda devletten sıra alıp rapor çıkarabilirsiniz yada aile hekiminden rica edin yazar ben ilk 2 ay sürekli aile hekiminden yazdırdım sonra rapor çıkartım erken doğum yaptım benim raporum 2024 de süresi bitecek göndermek isterdim ücretsiz alabiliyorum eczaneden elimde 6 kutu okspaar 4000 var yasak olduğu için malesef gönderemiyorum